T

Alla inlägg under mars 2010

Av gmekrgre - 31 mars 2010 14:45

 

En av bilderna från igår :)


Hej hade skrivit ett långt inlägg men jag glömde att publicera det så det försvann, det är det som är så bra med blogg.se för inläggen sparas ändå om man inte publicerar det!

Men ialf, den här veckan har jag varit sjuk, måndag, tisdag, och idag ( onsdag )


Imåndags hade jag jätte tråkigt, inte något kul man kunde göra förutom att se på tv men det är ju bara massa tv-shop grejer..


I tisdags hade jag tänkt fara till skolan men mamma sa att jag skulle vara hemma, men jag sa att jag ville på ridningen så då fick jag det.

Jag vet att man inte ska fara om man är sjuk men jag var nästan helt frisk jag hostade nästan inget och jag har ju inte haft feber alls dem här dagarna, Så jag for dit, hade markarbete, hade Costner och vi fick galoppera över bommar och så.


Sen när jag kom hem så kollade jag på hockey matchen på tv, sen när min syster kom hem så for jag och hon till parkbron och fotograferade mig, hon har något  skolarbete så jag stog modell åt henne.


Kan lägga in en bild, men jag stog under en lyktstolpe så jag såg gul ut men vi ska redigera bort det.


Inatt så vaknade jag klockan 5 och bara låg och hostade till kl 7 så jag stanna hemma idag med, men imorrn blir de nog skola för mig!


Sen är det ju LOV.


Under lovet ska jag vara med min syster som kommer hit på onsdag, min syster far till grancanaria så jag kommer vara avis..

Kanske vara i stallet.

Vara med kompisar.

Sova!!

Och bara ta det lugnt, haha.  


Vad ska NI göra under lovet?


Puss!

Av gmekrgre - 25 mars 2010 19:38

   så här seriös är jag när jag tar bilder, haha^^


Hej sitter här i Mjukiskläder och kollar på bloggar.

Hade sovmorgon idag, sköönt! eller bara till 20 över 9 men ändå! det är typ 1 timme   

Efter skolan så for jag till mb och var med Matilda, Vi gick ut med hennes hundar och så gick vi till solbacken med dom, vi givvk med Amanda, Jonna och Bentsson också.


Vi köpte hundgodis och lite mer.

Sen gick jag och Matilda tillbaka hem till henne, sen kom Moa och hämtade mig.

Såg lite på tv och ät sen middag, sen så for jag hem till pappa.

Ska ta och göra matteläxan snart, sen blire nog att se nå på tv.


Imorrn är det gympa...

Men vi ska typ köra dansupppvisnings grejs så det är inte så dååligt.


Sen ska jag och mamma hämta min mobil på stan efter skolan!

Den har ju varit lite konstig så vi skickade tillbaka den så nu ska jag få en ny ( asså likadan mobil men ny)

 Puss   

Av gmekrgre - 24 mars 2010 20:15

Hej idag så har jag haft SO prov, man var två och två så det var ganska lätt.

Fick tillbaka mitt engelska prov idag, fick VG+ jag blev inte så nöjd med det..

Det är väl bra men jag hoppades på MVG menmen...

Var bara 1,5 poäng från mvg..


På HKn så gjorde vi plättar, jag jobbade med Jonna, jag råkade bränna en stekpanna asså  6 st plättar...


( plättar är SMÅPLÄTTAR för vissa... )


Efter skolan for jag hem till Amanda , vi kolla på vänner, sen så gick vi o mötte Jonna så gick vi på enpromenad med Bensson,


Sen så satt vi vid datorn ;)

Sen när jag kom hem så åt jag middag och nu siter jag och ser på tv och bloggar:)

 

 

Puss

Av gmekrgre - 24 mars 2010 19:05

Hej hann inte blogga igår, men det var friluftsdag så vid 8 for jag till SRK, sen dela dem ut häsar, det var två pers per häst.

Jag fick Deviz med Molly :-)

haha det gick inte så bra att rida, han var seg.

När vi galopperade så trava han med bakbenen och galoppera med frambenen...

Aja sen så åt vi lunch, vid ett fick man fara hem men jag stanna kvar med Jonna Amanda oh matilda, höll dom sällskap när de mocka ;)


Sen vid tre for jag till KDRF och hade ridlektion, Hade Costner.

Red honom med pisk igår, då gick det mycket bättre än förra veckan, men jag behövde inte användaden, haha.

Vi hade dressyr och red utan stigbyglar.


Sen for jag hem, åt middag och somnade i soffan..

Skulle egentligen plugga men sov istället, men plugga iallafall lite, hade SO prov idag...


Sen såg jag på desperate housewives, cougar town och christine sen somna jag direkt haha.


Puss

Av gmekrgre - 23 mars 2010 07:15

Godmorgon!

Nu ska jag ta och äta frukost, sen ska jag börja klä på mig ridgrejerna, sen ska mamma skjutsa mig till stallet.

Hörs sen ikv.

Av gmekrgre - 22 mars 2010 21:52

Ajj, min rumpaaa..

Har varit nyss och tränat, jag har onte imagen och rumpaan...

Nu ska jag ta och äta en macka och sen gå och sova, imorrn blire ridning, längtaar ^^

Godnatt  

Av gmekrgre - 22 mars 2010 16:13

Hej kom nyss hem från skolan, hade basket på idrotten idag, det gillas inte..

På sista lektionen så såg vi på film, laura trenters det brinner, vi fivk ha med oss godis och sånt också.


Ikv blir det att träna igen, har träningsverk i rumpan sen igår, haha.

Imorrn blir det friluftsdag på stallet, har ju vanlig ridning också så jag får rida två gånger!


Nu ska jag ta o gå hem till mamma.

Puss  

Av gmekrgre - 21 mars 2010 18:45

SKa fara och träna nu.

Puss

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards