T

Alla inlägg under juli 2010

Av gmekrgre - 31 juli 2010 21:15

Hej kom nyss till norrköping.


HAr ju varit på ridläger i veckan, det roligaste läger jag varit på!

Kommer aldrig glömma det <3

Aja hade Artello iår igen :D

Värdensbästa polle!

Det har gått både bra och dåligt i veckan med ridningen o så, och igår på stista dagen hade vi uppvisning, då hade jag en annan häst, tequila ;)

Gick så där, hon är mke segare än Artoo men det gick bra ändå.

Vi gjorde ett kaprilliprogram, vet inte hur det stavas men.

Det är ett program med både dressyr och hoppning :)


Pelle filmade en bit av det men sen tog minneskortet slut :(

Kanske lägger upp det :P


Jag berättar mer nångon annan dag, ska snart se film så :)


Förresten så har jag blivit sminkad av en fyra åring idag, blev mkt vacker!

Värsdens härligaste tremänning.


Imorrn kommer jag till skellefte igen!


Puss

Av gmekrgre - 22 juli 2010 18:43

Hej ett litet snabbt kris inlägg!


Men kan ändå bertätta vad jag har gjortde senaste dagarna ;)


Söndags: For till Amandaas stuga

Måndag:Amandas stugaa

Tisdag: For hem, var på stan,

Onsdag: Klippte pappas hår och färgade det, kashing!

Torsdag (idag): Flög till stockholm, var där ett tag, åkte bil hit till norrköping, Drog på stan tvärt, middag och packat, ska snart åka till källvik!


Kris 1: Har lite problem jag packar så mke grejer.. pajjade dragkedjan idag på resväskan för den var så full :S

Kommer säkert pajja min bag nu.


Har Packat ner både ridgrejer, och vanliga kläder och badkläder och saker och blablablaa..


Kris 2: Idag på flygplatsen så skulle jag knappa in bokreferensen ochbad pappa hålla i min väska och mobil, sen får jag tillbaka min väska men min mobil glömmer jag att be att få och pappa var lite mobilnörd och märkte inget..

Så jag är utan mobil så den ska komma med posten på fredag eller måndag :(

Buhuu!!!


krisen nr är 3 att jag inte har internet i källvik förutom mormors dator så det kanske blir ett inlägg under Fredag, Lördag eller söndag. Sen är jag på ridläger = no daataaaa..


Men nu ska jag ta och faraa..


Vi får se om när nästa inlägg är, ska ha med mig kamera så bilder blir det ;)


Puss!

Av gmekrgre - 17 juli 2010 20:02

så där, lite ny style på bloggen var jävligt less på den andra, den här se förjävlig ut men orkar inte göra findare ;)

Av gmekrgre - 17 juli 2010 18:56

  

HAHAHAHHA hittade den här bilden på datorn ;) det var när jag var hos tandläkaren en gång, hahah !!!


hejsaaan ^^

idag vaknade jag runt 11 av att jonna skickade sms -.-

Vid halv 12 for jag till henne ^^

Vi lekte med viggo ;)


Vid 3 for jag hem, for på konsum, min syster ringer och berättar att min mormor har brutit handleden..


Aja sen har jag hoppat studsmatta

Och snart ska jag ätaa. Grillaat. MUmmmaa!!


Jag kommer väga typ 300 kg efter sommaren ajabajjaaa...


Imorrn ska jag fara till amandas stuga :D


Nu ska jag ätaa 


Puss!

Av gmekrgre - 16 juli 2010 15:46

   <3



Hej nu har jag  varit här i skellefteå över 1 vecka och jag är verkligen sämst på att uppdatera..


har varit sjuk sen i måndags men är nästan helt frisk nu, hostar bara lite.

Så jag har inte haft något intressant att blogga om förutom att jag har sett på säkert 20 filmer och bara suttit vid datorn?

Mke intressant..


Aja ikv ska jag se om jag kanske ska vara med någon :P

Annars blir det att bara se en till film ;)


haha kom på 1 grej jag har gjort under veckan, igår var jag och pappa på granngården ;)

Köpte lite alltmöjligt men till mig ett par ridstrumpor och en hovkrats haha!!


Ska ta och gå ut en stund nu Puss!

Av gmekrgre - 7 juli 2010 20:31

helluw!


Ska snart gå och packa, far ju hem till skellefte imorrn :)


Idag:


Vaknadee vid 11 började montera min byrå, mamma kom hem vid 12, åt lunch sen monterade jag ännu mer ;)

Var klar vid typ 2, är ganska efterbliven så det tog ett tag.

Vid halv 3 for jag och mamma till linköping.

For på Hööks, köpte 2 par ridbyxor och ridstrumpor ;)


Åt middag i linköping, åkte sen tillbaka hit, på vägen stannade vi och åt glass:P Typ världensgodaste!


Sen kom vi hit, ska ta och packa nu!


Puss!

Av gmekrgre - 7 juli 2010 00:22

helluw!

Det var ett tag sen, en vecka?

men nu har vi fått i gång internet och så:)


Jag skrev några blogg inlägg medans vi inte hade internet på word som jag hade tänkt lägga upp här senare men det blir ganska mke senarre, för jag skrev det på pelles lilla bärbara och han for till afrika i dag..

och jag träffar han först typ.. eehm vecka 29? vad är det nu?

26? 27?


Aja idag så vaknade jag vid 12 tiden, tog ett bad, och sen hade vi gäster.

Vid 2 tiden for jag och mamma till Linköping för attt fara till ikea ;)

men på vägen var det bilkö för att det var väg arbete.. :S

Så vi köre typ 5 km/timme i en  timme..


på Ikea så köpte vi ganska mke saker..

Men till mitt rum så köpte vi ialf en byrå, ett sminkbord, pappaerskorg?? hahah!!

Men vi tänkte köpa tlite till grejer till mig men vi skulle ta det nån annan gång ;)

Sen ikv så har jag monterat sminkbordet och monterat 3 lådor till byrån :P


MALMByrå med 6 lådorsvartbrunBredd: 160 cm Djup: 48 cm Höjd: 78 cm  MALMToalettbordBredd: 120 cm Djup: 41 cm Höjd: 78 cm   sminkbordet, fast i svart då.

Bilder från ikea^^

Imorrn ska jag väl fortsätta att montera..

Och sen ska jag och mamma kanske in till Linköping igen, ska ialf då fara på hööks.


På torsdag mst jag vakna vid typ halv 5 på morgonen,..

Ska ta tåg in till stockholm och sen flyga hem till skellefteå!

PÅ kvällen ska jag kanske gå på bio:)


Ska gå och kolla på how i met your mother nu, på typ 5 dagar har jag snart sett 3 säsonger har typ 1 dvd kvar :P


bild från google. SItter inte vid min dator så lite bildbrist!

Vi får väl se nästa gång jag uppdaterar ;)


Puss!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards