T

Alla inlägg under april 2010

Joo

Av gmekrgre - 30 april 2010 16:50

Nu ska jag faktiskt ta och göra en design och header. orkar inte med den jag har nu.

Av gmekrgre - 28 april 2010 07:15

Gomoorrrn :D

Ska ta o göra mig iordning för skolan, har ingen aning vad jag ska ha för kläder på mig idag...


Kommer säkert stå i garderoben i 20 min och ha beslutsångest haha!:D


Puss!

Av gmekrgre - 27 april 2010 21:38

  Ni får en bild som jag tog på ett hotell haha.^^


Hej! :)


Sitter och kollar på desperet, har inte kunnat sitta vid datorn idag.


Hade ju skola, hade sen ridning, jag longerade och det gick ju så där..

Sen for jag till polisen och kollade om nån hade hittat min börs.

Sen åt jag middag och for sen till mb o var med Amanda, Matilda, Anna och Ebba.

Vi var ute och cyklade, for till solbacken o så, sen for Anna och Ebba.

Jag, Amanda och Matilda for till matildas Farmor och fick fika och spelade pingis.

Sen fick jag skjuts hem av mamma.


Nu har jag duschat och så och sitter o gör halvt läxorna haha.


Har lite bildbrist nu..

Speciellt på den här datorn..


Puss!

Av gmekrgre - 26 april 2010 16:34

 
Bild från google ;)


Hej kom hem för typ 40 minuter sen, sitter och kolla på bloggar och lyssnar på musiic!:D


Ikv blire träning igen, och se på hollywood fruar:D


Ska ta och plocka ur diskmaskinen nu..


Puss!

Av gmekrgre - 26 april 2010 07:45

  

En bild jag rita för typ en månad sen!


Hej!

Ska snart dra till skolan..

Inte bra.


Haha idag så får ni kanske en dagens outfit ;)

Efter skolan blire att cykla hem till pappa och leta efter min börs.

Har haft den borta över en vecka nu.

Inte bra.


Sen blire det träning igen!


Nu mst ja gå!! :)


Puss!

Av gmekrgre - 25 april 2010 21:30

  

Ett blått och ett svart köpte ja^^

 

  

Min fina ansiktsmask!^^ den luktar choklad..


Hej glömde skriva förut idag ^^


När jag kom hem till mamma åt jag lunch sen tog vi de bara lungt ;)


Sen hedde jag på en ansiktsmask (kolla bilden) ^^


Sen for jag och mamma på Maxi, köpte 2 nagellack.

Vi for oxå på apoteket haha.


Sen målade jag naglarna när jag kom hem men det blev misslyckat ^^


Åt sallad och nuggets till middag, och sen for jag på träning, duscha och sen dator;)


Ska se på tv ett tag och sen ska jag gå och lägga mig vid typ 10, halv 11 ;)


Puss!

Av gmekrgre - 25 april 2010 20:26

  

Haha såg lite cp ut men de bjud ja på^^


Hej har nyss kommit hem från träningen :)

Tog en liten bild innan jag for ^^


Ska ta o äta något, skriver sen ikv! :)

Puss!!

Av gmekrgre - 25 april 2010 11:14

  

Artello gubben ^^<3


Hej.


Jag är skit dålig på att uppdatera haha.

Ska snart duscha och sen dra till mamma.


Vad som händer sen har jag ingen aning om.


Igår hade jag skit tråkigt på kvällen, det blev ju inget så satt bara o trråka vid datorn..


haha jag har nog glömt att berätta att på tisdag har jag teori på ridningen och då ska vi longera :D


Jag kommer vara jätte dåli på det menmen..


Nu ska jag duscha!


Puss!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards