T

Alla inlägg under december 2010

Av gmekrgre - 31 december 2010 15:00

Tänkte härma Anna lite:)


2010 bra/dåligt


Bra: 

Började rida på Srk

Blev skötare på Leo

Alla fina stunder med mina fina vänner

Resorna till Mamma

As skön sommar

Hyra Artello en vecka i somras


Dåligt:

Mamma flyttade till Norrköping

Börjat 8:an = betyg

Kall vinter

Varit så långt bort ifrån Artello
Prov och läxor



Det var i alla fall lite grann.


Kan även slänga in lita nyårslöften :) 


1. Göra läxorna mer i tid

2. Få bättre betyg

3. Äta mindre Godis och Chips osv..

4. Spara mer pengar

5. Sluta spendera alla mina pengar på smycken :]


Hugs!

Av gmekrgre - 31 december 2010 13:22

Hejhej!

Orkade inte uppdatera igår :]

Men jag gjorde ändå inte så mke igår.

Red ju igår med, hoppade igen :)

Sen efter det hade jag tjejkväll med Nina då Mamma och Pelle var på middag i stockholm!

Vi hade spa först och sen svullade vi och såg filmen Killers.



Idag så är det ju nyårs!

Har nyss varit på en shopping runda med Nina och Lotta!:)

Fyndade lite på rean. Hittade en jätteskön kofta, ett snyggt linne och ett armband!:)


Snart blir det att äta lunch, är jätte hungrig!

Det blir spagetti och köttfärssås.


Men jag skriver nog senare ikväll!


Hugs!

Av gmekrgre - 29 december 2010 21:01

Heej :)

Idag så har jag gått först på stan här i Centrum med Nina, men vi hann inte gå så länge så det ända jag hann köpa var ett lypsyl.


Sen blev det att äta lunch och sen åka ut till stallet.

Idag hoppade vi, Vi hoppade studs och Kombinationer, kan rita hur vi hoppade :)


  

Orkade inte hämta ritplattan så ritade med musen ist ;P

Man kanske inte fattar att de första hinderna på båda sidorna är en oxer och ett kryss :P


Det gick inte så jättebra ibörjan men sen i slutet gick det bättre :)

Imorrn ska vi hoppa bana också :)

Vi hoppade inte så högt men i slutet så höjde hon på oxer hindret :)


Sen efter vi hade ridit for vi till ett annat köpcentrum och fikade och shoppade lite :)


Sen nu ikväll blir det att spela spel med familjen :)


Hugs!

Av gmekrgre - 29 december 2010 13:45

Hejhej, I förrgår så gjorde jag och Nina pepparkakor och medans jag förde över bilder från mammas kamera igår så tog jag en bild från det också!


Min snygga pepparkaka :'D


Har fler bilder på mina andra pepparkakor på pelles kamera så jag ska ta och föra över det idag!


Hugs!

Av gmekrgre - 29 december 2010 00:29

Här kommer bilderna på Noak!



 

Och så en på Mamba ^


Egentligen har jag fler men de var mörka och inte så bra :P

Men ska ta fler imorrn!


Hugs!

Av gmekrgre - 28 december 2010 22:50

Hej igen, har inte fört över bilderna än.

Men tänkte bara visa en bild jag har ritat ikv, kom ju på att Mamma & Pelle har en Scanner :D


  

Så blev den :)

Blev ganska nöjd med den men jag ser flera saker jag vill ändra men jag orkar inte haha XD


Tyvärr är den inte så här fin :(

  

(scannade den från en ritningsbok jag har XD )


Hugs!

Av gmekrgre - 28 december 2010 22:29

  

Just ja, vår julgran XD


Hej :)

Är något trött just nu. Har som inget att göra, mamma och de andra kollar på nåt tråkigt tv program och så:P


Har jätte mke träningsverk i mina axel/nack muskler idag från ridningen!

Idag hade vi ju dressyr, hade dressyr sadel idag :) Min sits blev mke bättre :O

I början så var det mke med sitsen igen, sitta ner väldigt mycket.

Sen gjorde vi skänkelvikningar i skritt, trav, och i galopp.


Mamma tog tyvärr inga foton när vi red eftersom man måste ta fotona genom ett fönster och då blev bilderna inge bra :(

Men sen tog jag lite foton i boxen på Noak :)


Ska ta och lägga in dom snart så kika in om en stund igen :)


Hugs!

Av gmekrgre - 27 december 2010 17:18



Heej!:)

Är alldeles slut..

Idag har jag ju ridit.

Nina fick rida en häst som heter Mamba och jag en som heter Noak.

Ska gå in på deras hemsida och ta bilderna på dem ;)


Mamba:


Noak:


Vet att bilderna blev små:(


Vi red dressyr och tänkte mycket på sits, fick veta att jag gärna lutar mig framåt och jag ska luta mig mer tillbaka och spänna magen mer :P

Vi red mycket utan stig byglar och då skulle man sitta så jag kände alla 3 sitsben.

Jag lärde mig riktigt mycket idag om min sits och så, men nu är jag jätte trött:P


Noak är jättefin, men ibland var han lite seg, men sen fick jag en pisk och då vart det sprutt på han ;)


Imorgon ska kanske mamma följa med och då kan hon nog fota lite.


Imorgon blir det dressyr igen och sen på onsdag och torsdag blir det hoppning :)


Jag kanske skriver mer ikväll!


HUgs!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards