T

Alla inlägg under augusti 2010

Av gmekrgre - 30 augusti 2010 21:15

  

Saknar dig ebba!


Hej, fyfan vad jag hatar måndagar, finns det någe bra med dem?

Min underbara måndag:


Försover mig, har 50 min, att duscha, torka håret, platta håret, sminka mig äta frukost, och ossv.. kanske låter mke för er men för sega tove..

Börjar 20 över 8.

Bara tråkiga lektioner förrutom typ Hk.

Har världens dåligaste humör idag :P  ( för det är måndag )

Slutar 4.

Göra läxor.

Dega framför datorn.


Det låter väl kul??


Puss

Av gmekrgre - 28 augusti 2010 19:11

  Som sagt en väldigt random bild. 



Hej, har inte uppdaterat för jag sov hos amandaa.

Så jag kan berätta om igår nu :p

Började vid 10 över 8, skulle sluta vid 20 i 4 men kent va sjuk så idrotten var inställt och vi fick sluta tidigare för Cicki.

så vi tog kvart över 2 bussen till mb.


Då for jag till jonna, vi fikade och gick ut med hundarna och sen bytte vi om till ridkläder,jag hade tänkt lämna mina ridkläder där men efter ridningen skulle jag till amanda så då flyttade jag dem dit istället.

vid kvart över 4 skulle vi ha träffats vid jonna, sen drog vi till stallet.


Jag tänkte kolla vilken häst jag skulle ha men jag stog inte på listan, så jag väntade tills amanda, matilda, anna och jonna skulle gå in och tänkte prata med Lena, så då gick jag och lena o kollade och då var det en tjej som typ inte var där och då fick jag ta Corlandus.

Han var redan inne på lektion så jag behövde bara vänta tills min lektion började.


Corlandus brukar ju gå i barngrupper så bara man skänkla på lite eller smacka så började ha galoppera och han gick typ inte att ställa haha men han är hur skön som helst att sitta ner på i traven och att galoppera på!

Han var som lite seg ibland men det gick ändå ganska bra.

Vi får se om jag ska börja iden här gruppen, ska ju prova 2 gånger till!


Efter ridningen så for jag hem till amanda och åt middag och duschade.vi skull evara med dem andra efter det, men jag och amanda stanna hemma istället och fetta i oss godis och kollade på criminal minds och sex and the city filmen.

Jag sov över där ju så vi gick och a oss vid halv 1 kanske och låg och prata till ungefär 3 :P


idag så for jag, Amanda och Anna till stan vid typ halv 1.

Shoppade detta:

  • 2 ringar från JC
  • Trosor från HM
  • Ett armband från Bikbok
  • en tröja från Cubus
  • en ögunskugga och en borste till de från Lindex

har ingen aning om vars min kamera är så det blir tyvärr inga bilder.

Btw. Min syster har ej fört över häst bilderna frånkameran till sin dator för hon har lånat ut sladden och får tillbaka den på måndag så vi får vänta till dess.


Btw 2. Såg världens sötaste kanin på stan idag hihi. Tove vill ha.


Det  blev väldigt mke text nu, förlåt och förstår om ni inte orka läsa :P<3

Ska se om jag kan slänga upp lite random bilder!


Puss! 


Av gmekrgre - 26 augusti 2010 19:44

Hejhåå

har nyss skickat ett litet mail till min syster att jag vill ha bilderna från hästveckan :)


Idag har jag varit i skolan, inte något speciellt idag, hade musik men.

Slutade vid tre, drog ner på stan , vid 4 skulle jag möta min pappa, gick först bara och kollade, hittade nog något i varje affär jag gick in i :P

MEn gick inte in i så många klädaffärer, ska på stan på lördag igen med mina  kompisar.


Köpte ialf idag:

En Ring från gina.

ett likadant armband jag fick av matilda i födelsedag som har gått sönder från Gina.

Ett svart vanligt linne från gina.

En svart kofta från HM

En grå kofta från HM

En svart långärmad tröja från HM

En ögonskugga från Make up store

Ett mörktlila nagellack från Ålhens



Har ju glömt typ alla mina varma kläder i norrköping, smarta jag :P

Nu ska jag måla naglarna :)

KRamkram

Av gmekrgre - 26 augusti 2010 07:15

   har typ bara hästbilder, det får vi ändra på tkr jag :)


Hej, börjar vid 8 idag med idrott, ska bara ha info så jag slipper ha med mig ombyte.


Dagens planer: 

Skola

Stan med Pappa

Typ sova


Haha kanske orkar mig ut till mb, men tror inte det :)


Nu ska jag äta frukost.

Puss! 

Av gmekrgre - 25 augusti 2010 22:51

Heluw, ska snart gå och lägg mig.

Man blir ju så sjukt trött av skolan, men ändå har man som inte riktigt ha vanliga lektioner.

Hade skolfoto idag, känns verkligen som att det inte blev bra, menmen.

For till Amanda efter skolan, vi har kollat på Remember me. Och så gjorde vi middagen, stuvada macaroonies och korv :P

Sen cykla vi till srk för att prata med lena, men hon hade en lektion så vi väntade till typ halv 8.

Det blir att jag ska rida på fredagar :)


Aja ska ta bort sminket nu och sen sova, nattinatii

Puss!

Av gmekrgre - 24 augusti 2010 09:57


     Gubben<3

Helluww :)

Är i skellefte nu igen, kom i söndags menmen.

Var på skolan igår, började klockan 1 slutade vid typ halv 3 tiden.

Efter skolan for jag till mb och var med Jonna Matilda och Amanda.

Vi spelade löning :P

Vid 5 for jag hem, sen satt jag vid datorn resten av kvällen, mycket intressant iv man har.


Ska snart fara till skolan, ska möta jonna.

Varje tisdag har jag sovmorgon, btw så är mitt nya schema sämst. Slutar mellan 3-4 varje dag. 


Sen efter skolan så kommer min syster hit, så då ska jag vara med henne.

På kvällen vet jag inte :)


Nu ska jag dra, puss!

Av gmekrgre - 21 augusti 2010 21:16

Hej nu sitter i norrköping med mammas ipad.Jag och mamma har myskväll vi ser på i could never be your woman.Men ja skriver imorn..Puss

Av gmekrgre - 19 augusti 2010 16:54

Hej sitte på biblioteket, kommer hem på söndag, ska till norrköping ihelgen oxå.


har jätte bråttom nu, får bli ett inlägg på lördag :P

Var i västervik idag och shoppade btw.

Många affärer...


Puss!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards