T

Alla inlägg under oktober 2010

Av gmekrgre - 31 oktober 2010 20:35

Heejheej sitter och kollar på how I met your mother. men nu bytte mamma till indiana jones :)

Vi har pysslat lite i mitt rum, nu ska jag byta tillbaka till how i met your mother ;)


NU HAR JAG INGEN INSPIRATON VAD JAG SKA BLOGG OM, SÅ NU SÄGER NI MIG VAD JAG SKA SKRIVA OM!


  

Av gmekrgre - 31 oktober 2010 17:41

 Låten jag lyssnar på nu ^^

Hej sitter och lyssnar på musik och skär paprika ;)

sorry för att jag inte uppdaterade igår, satt aldrig vid en dator.

Kan istället berätta vad jag gjorde.


Vid halv 11 flög jag till Stockholm där mamma hämtade mig, åkte in till Nina och efter det forr vi till skansen.

Fota lite djur som ni får på lördag när jag kommer hem.

Sen for vi hem till Nina igen och åt en tacos middag, sen körde vi ner till Norrköping. Haha fock mamma att lyssna på bandit rock hela vägen :D


Framme i Norrköping så kollade på tv tills vi nästan somnade, men jag vart pigg igen och äntligen fick jag noppa mina ögonbryn ( glömde min pincett här förra gången )


Idag så har jag tagit ett skönt bad och sen for jag jag och mamma till Visuationiserings centret och kollade på Lenart Nilsson utställningen ( han som fotade foster typ :) )

det var väl okej, colla bilder, sen gick vi en våning ner, där hade dem massa saker man fick prova osv. Det var kul, sen pormenerade vi hem igen längs vattnet.
De har lampor på ett vattenfall, fotade det lite grann :)


  


  

Vattenfallen:)


Nu ska jag och mamma laga hawaiipanna ;D


Och imorrn på kvällen blir det att träna på sats, vi får se vad som händer på dagen, ska blogga ialf :D


Puss så länge:)

Av gmekrgre - 29 oktober 2010 07:45

   Håller på att rita av Anna och Pajjen, DEN ÄR INTE KLAR ÄN!



Hejhej, har lite bråttom nu, börjar 10 över.

Idag har jag matteprov -.-

Men jag slutar tidigare för jag har ingen NO eller idrott, HAPPYFACE :D


efter skolan blir det stallet och ridning, sen blir det tjejkväll.

Kommer först hem vid kanske 12 så jag skriver nog inte nå mer idag.


Ni får ha en jätte bra dag och vi hörs imorgon eller på söndag tror jag ;)


Puss!

Av gmekrgre - 28 oktober 2010 22:01

  Bild från i somras :)


Hejhej, kom hem för ungefär 1 timme sen.

Har varit på skolan idag, hade so och tyska prov.

SO:n gick väl ändå ganska bra, visste inte vad opinion vad för nåt men.

Hoppas iallafall på ett VG.

Tyskan gick jättebra, tveka lite på ett ord, men det var rätt :)



Sen efter skolan for jag till stallet, mockade och fyllde höpåsar och sen tog jag in Leo och Kloetta.

Sen myste jag lite med Leo<3

Amanda var jättesnäll som följde mig idag till stallet, tack Amanda :D<3


Vid 7 så var vi tillbaka hos amanda, då städade jag hennes kaninbur haha (A) och sen pluggade vi matte :)


När jag skulle ta bussen hem så gick jag på stigen upp till busshållplatsen på köpgränd, då ser jag bussen svänga ut på köpgränd, kuta som satan :) Om jag hade varit typ 30 sekunder segare så hade jag missat bussen.


Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig.


Puss!

Av gmekrgre - 28 oktober 2010 07:30

Nu har det varit mke Leo bilder så nu blir det en Artello<3

  

Och så får det bli en bild från i sommras på herr gris :D

Hejsanhejsan, ska snart ta på mig gympa kläder, har volleyboll, och sen borsta tänder osv och sen drar jag till skolan.

Önska mig lycka till på proven ;)


Men vi hörs ikv :)

Av gmekrgre - 27 oktober 2010 21:45

Hejhej, har inte bloggat på ett bra tag nu, så jag kan göra en liten vecka planering vad jag ska/har gjort i veckan.


Måndag: Skola, plugga och dator


Tisdag: Skola, Leo:D plugga.


Onsdag: Skola, Matteprov, pluggapluggaplugga


Torsdag: Skola, SO prov, Tyska prov, Leo:D


Fredag: Skola, Matteprov, Ridning, Leo:D vara med the girls :D


Lördag: Åker till Mamma


Söndag: Mammaa :)


som ni såg så har jag två prov imorgon, har pluggat i 4timmar nu och nu är jag helt hjärntvättat, det snurrar runt i mitt huvud om kommunfullmäktige, obligatoriska uppgifter, nämnder, och sådna saker   


Men efter skolan blir det att fara ut till Leopeo.

Det blir mysigt:)


Som lite plåster på såren får ni en pytteliten bildbomb :) sry för mobilbilder..


  

Leo

  

Haha han undrade va min mobil va;)

  

söt<3

  


  

och slutligen JONNA MATTSSON :D


nu ska jag gå pch lägga mig :)

Av gmekrgre - 21 oktober 2010 16:01

  

Har orkat synka mobilen nu, så lite nya bilder hädan efter ;)


Hej, orkade inte skriva igår, mådde inte bra alls..

Jag frös så mycket och när jag kom hem så tog jag en dusch direkt och sen gick jag och la mig, och idag är jag hemma från skolan för jag är sjuk..

Men jag ska nog dit imorgon.


dagen har spenderats med att kolla på hela säsong 4 av vänner, och ätit?

Men orkade även måla naglarna också :P

men det blev riktigt misslyckat..

Har varit riktigt klantig idag.

Spillde ut hälften av allt vatten från när jag kokade makaroner på mig när jag skulle sila dem, aj vad det gjorde ont..


imorgon är det ridning, yay!

Men det är teori men det är ändå kul :)

Och sen får jag mysa med Leo<3


jag har inte så mke tid att sitta vid datorn nu med alla läxor och stallet osv. och när jag sitter vid datorn kollar jag på vänner :)


så bloggningen ligger inte precis på topp just nu..

Men det ska jag försöka ändra på:)


Men nu vill jag veta en sak, Vad vill ni att jag ska skriva om?


Puss!


sry

Av gmekrgre - 20 oktober 2010 17:47

  

Nån bild från matildas dator på Musse :)


Hej jag är verkligen sämst på att uppdatera på min blogg.

Ialf så är jag hemma hos matilda nu, vi har nyss ätit och ska snart plugga till matildas Spanska prov som är imorgon, och sen ska vi vara med de andra girls.

Sen får jag ta bussen hem, yay..


imorrn så har jag inte så mke läxor, typ so och tyska så det är ganska lugnt, och sen ska jag dra till stallet efter skolan.


Men nu ska jag vara lite social med Matilda, vi får väl se när jag bloggar nästa gång;)


puss!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards