T

Alla inlägg under maj 2010

Av gmekrgre - 31 maj 2010 22:05

Hej sitter nu i stockholm hos min syster.


Igår så kom vi till arlanda vid 5 och tåget gick vid kl 6.

Vid halv 9 var vi i norrköping.

Vi checkade in och sen gick vi ut och letade efter en ica.

Vi hitade en men den var stängd men då hittade vi en konsum :)


Imorse gick ja upp vid halv 8, fixade mig och sen åt vi frukost, mummsit i mageen:)


Sen for vi till två skolor, sen shoppade vi lite, blev ett skärp och ett par högklackade skor (L) och hämtade nyckeln till mammas nya lägenhet.

Sen åt vi lunch, gick tillbaka till lägenheten för jag hade glömmt min påse där, sen gick vi till järnvägstationen.

Vid 3 var vi tillbaka i stockholm, Nina mötte oss, vi gick runt lite och sen åt vi middag på kungshallarna(?)


Sen gick vi tvärt in på Lindex o då blev det en ny bikini till mig och ett armband :)


Sen gick vi och såg sex and the city 2.

Den var ganska bra :)

http://www.julesb.co.uk/blog/wp-content/uploads/2010/02/sex-and-the-city-2.jpg


Nu har vi nyss ätit nå flarn grej med colagrädde på, MUMMA!!!


Nu ska jag ta och he på en ansiktsmask som vi också köpte idag :)

http://www.stylesearch.se/storage/albums/3ef5ab1b-cfe5-4138-a8ad-ae78b1fb289abig.jpg


det kommer nog bilder när jag kommer hem, kan inte göra det nu :(


ALLA BILDER ÄR FRÅN GOOGLE!!


Puss!

Av gmekrgre - 30 maj 2010 14:51

Hej ett kort inlägg, ska snart fara till flygplatsen, ska ner till norrköping -.-

Ska åka tåg sen så ni får mer än gärna smsa med mig, kommer nog ha lite långtråkigt :)


0706477207



AJa kommer nog uppdatera först imorrn på kvällen :)

KOmmer hem på tisdag nån gång.

Har med mig kameran! :D


Puss!


Av gmekrgre - 27 maj 2010 17:40

  ^ Nina och Midori:)


Helluww :)


Sitter hemma hos pappa nu, slutade kl 12 idag, for hem till mamma.

Hade tänkt sola, men nej.

Ingen sol på balkongen..

Sen har jag haft ett lite damp på datorn, sluööe öadda den och sen stängs den av, är sjukt arg och sen märker jag att kontakten inte är i :/ typiskt mig.


Aja ska ta och ringa pappa och sen dra ner på konsum:)


Puss!

Av gmekrgre - 25 maj 2010 22:25

http://www.entertainmentwallpaper.com/images/desktops/movie/tv_cougar_town01.jpg


Tjohoo har nyss sett cougartown, det är ganska bra, ska ta och se christine och sen sova :)


Godnatt alla!<3

Av gmekrgre - 25 maj 2010 20:03

  ^ emil, jonnas sköthäst :]


Helluw jag har ingen blogglust alls men jag är ju så snäll :P

igår så var jag på skolan sen hade jag städ dag -.-


På skolan idag började vi halv nio *yay 20 min -.-*

Sen såg vi på film om mobbning, sen hade vi nå om kommunicera nånting nånting ;P

Sen så hade vi musik, språk och sen brännboll.


Sen hade jag ridning, fick Hampus..

Eftersom min ridinstruktör är typ på semster så hade vi Sandra :)

Hampus var lite störd men jätte fin ibland!<3


Nu sitter jag och kolla på ugly betty, ska ta och duscha snart, sen ska jag måla naglarna:)


Fick ett brev idag, trodde mitt id hade kommit men nejnej de hade bara fått idbeställningen, de kommer om ca 2 veckor -.-


Puss!

Av gmekrgre - 23 maj 2010 19:57

helluuw!

söndag igen, vad händer egentligen nyss var det fredag :(


Aja i  fredags efter skola drog jag och pappa på stan, hade fått min kod till maestrot så pappa satten in 500 kr - thanks daddy!<3

Så jag köpte  lite saker som, en nys mascara, ett nytt nagellack och en fil :)


Pålördagen drog jag på stan igen, köpte en t-shirt  på hm, klockan var tre när jag kom till stan så han inte  shoppa..

På kvällen cyklade jag till mb, for på maxi med jonna, köpte en parfym och en till fil haha!


Ska nog dra på stan i veckan också, mamma ska sätta in mina pengar ikv så :)

har ju inte kunnat shoppa på ett tag =)


Sen drog vi hem till jonna, matilda kom också ett tag, sen vid 11 cyklade jag hem :)


Sen så såg jag på rosa pantern med pappa.


Idag så Har jag inte gjort så mke alls..

For till mamma vid kl 5, har ätit middag och ska se på tv resten avkvällen ;)


Ska dra nu puss!

Av gmekrgre - 19 maj 2010 19:35

Hejhej, det var inte igår haha.

Men jag hart varken haft tid eller orkat bloggat/suttit vid datorn.


Aja en liten update:


I Torsdags tog jag de bara lungt på kvällen, fotade jonna också när hon red.


I fredags var jag på mb på kvällen.

Samma sak på lördagen ;) Grillade hos anna :)

Sen i söndags tränade jag.


I måndags  så Tränade jag igen ;)


Igår så hade jag ridning, red costner :)

Vi hoppade stuts. Det gick väl ganska så bra, vi red ute men det var ju sjukt varmt!!


Sen på kvällen cyklade jag till mb, vi for till maxi jag "joggade" dit, hade träningskläder på mig o allt, men orkade inte haha^^

Vi köpte glass och sen for vi till matilda o hoppa studsmatta.


Idag så har jag varit med amanda:)


Ska ta o kolla på tv nu.

Sitter på fel dator nu men sen kan jag lägga in en liten bild :) kanske på jonna om jag får, Jonna om du läser det här undrar jag, får jaf det???:]


Puss!!

Av gmekrgre - 12 maj 2010 21:42




De tre  har vi hyrt ^^


Helluwwwww hahahw!


har inte bloggat på ett tag, amanda, matilda och jonna är här :)

Vi har varit på ica och köpt läsk och godis o sånt över 200 kr hhehe :]


Har hyrt tre filmer, Mirrors, Scooby doo ( hahahahh ) och Russh hour 3

Vi ser på mirrors nu, sen ska vi nog sjungga singstar :)


Hahah jag ser ju inte på filmen och när de skriker skriker jag hahahh!! :D


Men nu ska jag sociala mih :D


Puss

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards