T

Alla inlägg under juni 2010

Av gmekrgre - 28 juni 2010 15:48


Hej nu har man ju sommarlov = dålig uppdatering


   


Imorrn kommer flyttbilen och på onsdag flyger jag ner,

Nej jag har inte bestämmt mig än om jag ska också flytta, vi får se men jag ska hjälpa mamma att packa upp och så, sen nästa onsdag kommer jag hem igen till skellefteå!


    Mitt rum är ganska tomt nu..


Igår var det kaos över allt, flyttlådor och ja jag vet inte.

Blev iallafall klar igår med att packa.

Ska nog sova här inatt, sista natten här..

Lite sorgligt men..

Kommer verkligen sakna den här lägenheten, har ju bott i den i 7 år!

 Ja nu när man verkligen behöver sina vänner åker dom till åre.. :(


Har varit hos pappa ända sen i  torsdags, fick min födelsedags present av han också, en studs matta!

Haha yeey!


  Haha road^^


Sitter och för över bilder från min mobil just nu som jag har tagit den senaste veckan ;)


Nu är det klart att jag ska hyra häst v.32

Men vet inte om det blir artello.. <3


      Haha Benson, Jonnas hund^^


Som sagt kommer det bli usel uppdatering här nu i sommar ( som om det inte brukar vara det annars också :] )

Men i allafall 1 inlägg per vecka eller mer :)

Men när jag i källvik har jag inte med mig min dator och då finns det bara en dator på biblioteket som har öppet 1 gång per vecka typ..

Kommer nog vara där vecka 30,32,33 bara så ni vet :)


  Benson^^


Ska ta och hjälpa mamma nu!


Puss o ha en bra sommar alla!


Av gmekrgre - 19 juni 2010 01:55

   Saknar dig, men snart blir det du och jag :*


Heej, 

Fick sommar lov idag!! :D


Har typ glömt att jag har en blogg...


Ajaa ska ta och gå o lägga mig men jag orkar inte ;)

Måste ta bort sminket, men jag kommer vara jätte trött imorrn när jag ska till joypeak, ska fara till stallet vid tio, sen ska jag dit.


Justja jag fyllde år i torsdags, grattis till mig?:P

Nej skoja bara lite men fick lite finfina presenter.


Några av dem:

Parfym
1000 kr att köpa ridgrejer för

200 kr på gina

300 kr att göra vad jag vill med

Foppatofflor :]

Typ ett skissblock 

Ett läppglans

Har kanske glömt nå nu, har inte fått av pappa än docck :)


Ska säkert få lite presenter av mina kompisar på söndag också:P


Pappa skämmde ut mig hur mke som helst idag i kyrkan hahah....

ojojoj..


Efter skolavslutingen gick jag och pappa och shoppa lite på stan, blev mest grejer till han, vi åt också på wok & roll ;)


Sen tog jag bussen hem med hur mke som helst ont i fötterna -.-


Sen fikade vi tårta, åt ingen på min födelsedag.

Sen for jag till pappa och ikv har jag bara tråkat, kollat på film, haft damp och lite såå :P

Datorn gillar inte mig... :(


Men ska ta och ta bort sminket nu!

Ska ta och ladda in bilderna från solavslutingen på söndag :)

Puss!

Av gmekrgre - 15 juni 2010 22:31

hej sitter och kollar på ullared just nu haha,

har haft på en ansiktsmask och duschat,


DE VA FAN NYSS JORDBÄVNING!!!!


så COOLT!! :D


Aja fick typ en hjärtattack..

 sitter och pratar med pappa i telefon och diskuterar det haha nej men typ =)


ska ta och sova nu, slänger in bildernan nu om de funkar


BAJS DET FUNKAR INTE!!!

Av gmekrgre - 15 juni 2010 20:20

Helluwwww!!

Ligger typ o sov ;P

Är inte pigg.. Aja var i skolan idag fick sluta tidigare, sen for jag och mamma till polisen och fixade mitt pass, och sen for vi till stallet.

Det var sista gången idag, hade hoppning, red hampus det gick jättebra!

Har ritat banan vi hoppade, jag vet att jag äg i paint :]

VRF GÅR DET INTE ATT LADDA UPP BILDER!!


det sög ju men jag ska ta o ta bort sminket, och lägga på en ansiktsmask, och sen göra ett inlägg till, får se om det går då.


Puss!

Av gmekrgre - 14 juni 2010 22:37

Helluuww..

Har inte skricit på en vecka aja baja tove..


Sitter och kollar på kate och leopold och har nyss haft på en asnsiktsmask, ska ta och sova snart.


Ihelgen har min mormor och min syster varit här uppe, för att moa tog studenten i fredags, då hade vi en mottagning o så.


Idag så fick vi sluta vid kvart i 1 för att det regnade så mke, riktigt nice!

Vi hade en liten friluftsdag så..

Men nu ska jag ta och sova skriver mer imorrn.


Har ridning, hoppas vi får rida ut i skogen!


Puss!

Av gmekrgre - 8 juni 2010 23:41

Hej, ska snart sova så ska bara skriva ett kort inlägg.


Igår så satt jag inte vid datorn var ute och gick istället på kvällen.

Gick till Amanda men när jag kom dit var klockan nio, så det skulle ta ett år typ att gå hem så jag ringde mamma och fick skjuts hem haha! Jag är så lat!!


På dagen hade ja ju jobbat på barnens hus, jag kommer nog aldrig jobba på ett varuhus, fick gå runt och städa hyllorna och flytta de som inte skulle vara där.


Idag har jag haft ridning, hade Hampus :)

Vi hade markarbete och det gick då ganska så bra, bättre än förra gången :)


Sen ikv har jag kollat på balen grejen och fotat min syrra, kan fråga henne imorrn om jag får lägga ut en bild på henne.


Sen har jag veckostädat och sen städat mitt rum, mormor kommer imorrn så det ska vara rent o snyggt;)

Har inte träffat henne sen i julas.


Men efter skolan ska jag nog vara med nån och sen på torsdag kommer min syrra hem :)


Men ska sova nu, la in lite bilder från resan.

Och från ikväll när jag hade lite spa ;)


  


  


  


  



Godnatt!

Av gmekrgre - 6 juni 2010 23:04

Hej, ser på nån film jus  nu och ska snart sova, börjar klockan 10 imorrn :)


Idag har jag först klippt gräsmattan hos pappa, det tog 2 timmar -.-

Men jag tjänade 100 kr men jag hade inga andra skor än mina converse där så dom är numerablägröna ist för blå..

Sen på eftermiddan så tog jag de bara lungt hade lite manikyr:)

Kan visa resultatet imorrn ;)


Sen efter middan så cyklade jag till mb och var med amanda och matte, vi såg på tv och åt godis från igår.


Imorrn ska jag jobba på barnenshus med jonna och efter det vet jag inte riktigt.


men nu ska jag sova.


Godnatt!

Av gmekrgre - 6 juni 2010 17:13

  Har maikyr just nu   


Puss

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards