T

Alla inlägg under november 2010

Av gmekrgre - 30 november 2010 09:21

  

Leo i söndags :), jag var ju inte där så fotograf: Amandaa Björk


Helluw. Riktigt crappy update här :P

Men nu du. Det blir det ändring på!


Söndag: Var hemma, satt vid datorn hela dagen, var ute en stund och hjälpte pappa att skotta.


Måndag: Skola, vi bytte plaser igår, hamnade brevid Amanda:)

Efter skolan blev det att fara till Jonna och öva till musikuppvärmningen.

På kvällen blev det att plugga matte, so och lite engelska.


Idag: Skola,sen blir det nog stallet :) Sen plugga -.-


oj nu ser jag att jag har bara en typ 20 min på att göra mig iordning, sitter fortfarande i pyjamas :P


Hugs!

Av gmekrgre - 27 november 2010 18:33


Min jacka:)


Hejhej!

Sorry för den usla uppdateringen.


Skrev ju aldrig igår..

Efter skolan hade jag ju ridning, vi hade markabete och jag red Fancy :)

Tyckte det gick ganska bra.

Haha var hur stressad som helst innan, fick för mig att vi började 20 över, men sen kom jag på att vi börjar 20 i :P


Efter ridningen stog jag och myste med Leo, medans de andra övade inför fackeltåget.


Idag så har jag varit på stan med först pappa och sen med Amanda och Anna, men pappa var med oss ett tag :S


Köpte en del stallvinterkläder, har frusit ganska mke på sistonde.


Så det blev en ny jacka, täckbyxor och vantar.

Sen köpte jag även en tröja och en nya mascara.


Ikväll blir det att bara ta det lungt!


Ha det bra!

Av gmekrgre - 26 november 2010 07:45

  

Hahahhaha XD


Hejhej!

ska börja gå till adventssamlingen snart..

Så ett kort litet inlägg nu :P


Idag blire skola, och sen blir det ridning och ta han om Leo 


kommer hem sent ikväll, så vi kanske hörs först imorgon!


Hugs!

Av gmekrgre - 25 november 2010 21:56

   Jag och Leo idag


Hej, hoppade nyss ut ur duschen och ska bara torka håret sen gå och lägga mig.


Idag har jag varit på skolan, ganska skön dag, flera lärare borta så hade vikarier, hade hål på en lektion och hade ganska kul idag:P


Ett stort + var ju att vi inte hade musik idag så slutade vid 2!

For då hem till sjuka Amanda, bytte bara om snabbt, och for sen till stallet med Jonna.

Mockade, fyllde höpåsar och borstade LilleLeo.

Tog lite foton med mobilen också :)


    


Idag har det snöat hela dagen, det var inte kul alls att gå till stallet men det är ganska mysigt:D


Men nu ska jag ta och sovaa.


Hugs!

Av gmekrgre - 25 november 2010 07:30

Arkiv bild, en häst jag ritat ^^


hej hoppas jag är vaken nu och är fullt igång med att göra mig i ordning :P


Har idrott nu på morgonen så det är inte så mke att göra i ordning:P


Slutar vid 2 idag typ och efter det blir det stallet, som vanligt blir det väl ett inlägg vid 9 tiden eller senare!


Ha en bra dag!<3

Av gmekrgre - 24 november 2010 20:57

  

Hahahahahahaha XD det var länge sen!


helluw!


lyckad dag detta..

Vaknar 5 över 8, (börjar 10 över) kommer typ 25 min sent..

Hade tänkt duscha på morgonen men hann jag det, nej. Så jag har gått runt i skolan med världens fulaste kläder, utan smink och fett hår, kul? nej..


Efter skolan ville jag helst bara gå hem ta en dusch och lata mig, men var tvungen att fara till Jonna och öva till Musikuppvärmningen, inte så mycket kvar nu!:D

Men vi höll på till kl 7 så tog 25 över 7  bussen hem och då vart det middag direkt och sen har jag suttit vid datorn och ska snart ta den efterlängtande duschen :D


Imorgon blir det skola och sedan stallet :)


Nu ska jag ta en dusch och lägga mig tidigt så jag inte försover mig imorgon igen :P


Hugs!


Av gmekrgre - 23 november 2010 22:21

   orkade inte rotera denna heller, sorry. Den enda bilden idag som inte vart någolunda suddig..


Hejhej!


Idag har jag ju varit på skolan, inget speciellt hände idag heller..

Efter skolan for jag hem till amanda var där 1 timme typ och sen gick jag till stallet, satan vad kallt det är nu!


på stallet mockade jag, fyllde höpåsar och borstade Leo, försökte ta lite bilder också men det failade jag med :P

BTW. jag har ju sagt att min kamera var as dålig, men egentligen ska den inte vara det. Pappa såg idag att jag hade ställt in den typ på låg bildkvalitet, ahahhaha vilken fail!XD


Jag och amanda var sen jätte duktiga och städe häst garderoben/rummet, synd att det inte tog nån före och efter bild, vi städade ungefär 45 min :P

det var kaos där inne förut.


Vid 8 hämtade pappa mig och då for vi till ica för att hämta mina ridbyxor och handla.



Nu ska jag ta och prova ridbyxorna och sen ska jag ta och duscha och sen är det att gå och lägga sig..


Ha det bra!


Hugs!

Av gmekrgre - 23 november 2010 09:40

   Orkade inte rotera bilden^^ 


Hejhej!


För en gång skull var jag inte as mega trött när man vaknade:D

Pappa väckte mig vid 7 och då tyckte jag det ar helt okej att kliva upp, men sen såg jag att klockan var bara 7 och jag kunde sova 2 timmer till, det var jätte skönt!


Men det har ändå gått lite segt nu på morgonen, ska fara om 10 min och ska både sminka mig och fixa hår + borsta tänderna :P


Jaja nu ska jag gå och fixa det!


Vi hörs ikväll, förhoppningsvist


Hugs!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards