T

Direktlänk till inlägg 1 maj 2010

1 Maj

Av gmekrgre - 1 maj 2010 14:49

   Det går dåligt att göra en header, har bara kommit så långt... hehe


Hej!


Igår var jag med Amanda och Matilda, såg inte någon brasa..


Vi var inne o åt godis och spela spel haha!

Det var skit skoj,


Vad gjorde ni igår??



Idag ska jag bara ta det lugnt med pappa.

Har så ont i ögat, har glömt att skriva att det är svullet hehe...


Har lite bildbrist nu..

När min mobil kommer blir det bättre, tar typ inga kort med mobilen jag har nu.

Eftersom det inte är min.


Är så jävligt sur också att min mobil aldrig kommer, den 22 skrev dem att det skulle ta 3 veckor till?!

Jag hoppas verkligen att de lagar den !

Det är ju andra gången dom lagar den.


Puss!

 
 
Linda

Linda

1 maj 2010 14:59

Hej. Snälla kan du ta dig tid och rösta på fyra body/pyjamas jag designat. Det tar inte lång tid alls, bara några sekunder. Skulle vara så snällt om du kunde göra det :) Ska bli mamma i slutet på maj och detta gör att jag har möjlighet att vinna tre månaders blöjförbrukning.

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=238506

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=243023

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=242255

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=237867

TUSEN TACK om du tog dig tid, varje röst är värdefull :)

Du har ju en bra start på din header :D

http://lindahk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gmekrgre - 11 april 2011 20:30


Hejhej! har inte uppdaterat nå bra alls! flååååt   jag grillade i lördags med några av mina vänner. Det var väl kul. Men min jacka luktar inte gott.. Luktar grillrök. Så jag måste tvätta den :/   en bild från i lörsdags :     sen igå...

Av gmekrgre - 4 april 2011 22:50


    Hejhej!   Idag så har jag ätit på Max med saknade Ebba Linder! Nyttiga Tove.. Har inte träffat henne på jättelänge, satt nog i 2 timmar och snackade där :P    Men nu ska jag sova!   Tjosan! ...

Av gmekrgre - 2 april 2011 20:26


    Äntligen helg!   Igår var det ju ridning, men hade teori. Vi gick igenom longering. Sen så fick jag hämtning av pappa och sen gick jag typ o la mig direkt.   idag så vaknade jag vid 12. Käka lunch och sen drog kag och pappa ner på ...

Av gmekrgre - 31 mars 2011 22:54

  KOLLA PÅ HELA! Nostalgi på hög nivå! Grodan boll!<3 ...

Av gmekrgre - 31 mars 2011 22:21

Har inte skrivit här då jag har hållt på med bloggen som jag, anna och Kajsa nyaa har startat.  Läs den HÄR <länk   men jag måste ju såklart blogga även här!:)   Fått önskning av nina vilken mobil jag har nu. jag har en Sony ericsson c...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards