T

Alla inlägg den 2 september 2010

Av gmekrgre - 2 september 2010 21:57

  

Grymt saknad!

Foto: Caroline Benilton


Helloo!

Idag har jag varit på trista skolan, hade först "idrott", dvs. kompass genomgång.

Sen hade vi ett svenskprov typ.

Sen såg vi  filmer på no:n och min mage bara kurrade haha^^

Efter lunch hade vi " klassens dag ", vi for och spelade minigolf i ca 2 timmar -.-

Men jag vann över Matilda och Amanda som jag spela med, hade 95 totalt i slutet, haha! ( 95 slag alltså )


Sen efter det drog jag, amanda och Matilda ner på stan, vi gick typ i 0.5 km/h.

Alla tre var alldeles degiga och trötta ^^

Köpte iaf detta idag, pappa köpte också saker till mig av det här.


  • 2 nagellack, ett sånt här graffitti mojjs
  • En kofta från bikbok
  • En halsduk från bikbok
  • 2 strumpbyxor från bikbok
  • mjukisbyxor som jag tror jag kommer ha i stallet, intersport
  • Mössa, intersport
  • Vitt linne , Gina Tricot
  • Dressyr spö, royal
  • 2 ridstrumpor, royal

Imorrn blir de skola och ridning! ^^

Happyface :D

På lördag kommer jag troligtvis vara med min syster!

Men aja ska ta och måla klart mina naglar och sen ska jag sova :)


Puss!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards