T

Alla inlägg den 21 september 2010

Av gmekrgre - 21 september 2010 22:58

   Ni fick återigen någon random bild, haha. Jag och Artello 


Hejhej, ska snart gå och lägga mig, så ska försöka göra ett kort inlägg en kommer ju så klart misslyckas :P



Idag har jag varit såklart ju i skolan, efter det for jag hem till amanda, sen for vi till stallet.

Jag fyllde höpåsar och mockade efter det åt jag och amanda middag, sen borstade jag Leo, sen fikade vi, haha.


Sen hade vi lite kul i teorirummet, amanda hade skrivit en sak som verkligen inte är sant på tavlan och jag är ju så glömsk så jag glömmer ju så klart att sudda bort det och amanda säger ju såklart ingeting..


När vi skulle precis cykla hem, vid ca 7 säger amanda, tove du är ganska glömsk.


Då började jag tänka efter, jag hade då ju såklart glömt min mat i omklädningsrummet,

sen kom jag på att jag hade glömt att fylla på vatten i hagen,

då for vi tillbaka och tog en sån här vagn och hade en dunke med vatten på tillbaka vägen skjutade amanda mig på vagnen från hagen, haha jag var inte bra på att åka precis..


Då säger amanda att jag fortfarande hade glömt något, kom då ihåg det och sprang in och sudda haha.. 

om någon såg, det stämmer inte.


Vi for nog från stallet 20 i 8.

haha en riktigt kul dag.


Nu ska jag ta och sova!

Puss!

Av gmekrgre - 21 september 2010 09:43

  

Fick bli någon random bild från datorn nu haha!


Helluw, ska snart möta jonna vid bussen, 10 ska jag vara där men vi får väl se om det ;)

Börjar halv 11 idag, skönt.

Men nu ska jag ta och klä på mig, kanske äta frukost också om jag hinner! ;)


Jag skriver när jag kommer hem, vet inte om jag far till nån, eller stallet.


Ha de så bra idag!


Puss!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards