T

Alla inlägg den 14 september 2010

Av gmekrgre - 14 september 2010 00:12

   Leo<3, lånade mattes symstemkamera och fotade leo lite, bilderna blev ganska bra men det var svårt att få till bra ljus.. 


Hej, tove skulle ha gått och lagt sig för länge sedan!

Men ska ändå gå upp först klockan 9 imorrn men är ändå klar för att gå och lägga mig så när jag har skrivi klart ska jag gå och lägga mig, intressant  va?


Aja fick skolfotot idag när jag kom hem från skolan, blev så deppad för jag hade typ av dubbelhaka haha, så jag for ut och sprang, men det tar ju inte bort min haka , men ska börja träna seriöst nu.


Sen när jag kom hem tog jag en härlig dusch!

Åt sen middag, och har sen suttit vid datorn och gjort läxan.

betsällde nyss ett par skor på nelly.com!


http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/blowfish-668/willis-relax-668012-14/


vi får väl se hur dem ser ut sen, vet inte hur svarta de är, för om man kollar på andra bilden ser dem mke snyggare ut för de är mörkare :P

Men får vänta och se :D

Men eftersom jag åker bort i veckan får jag nog de först på måndag.. :(


Idag, alltså tisdag så blir det skolan om 10 timmar, sen efter det stallet :D

Ska mocka och mysa med leopeo :D<3<3


Aja ska sova nu puss!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards