T

Alla inlägg den 17 september 2010

Av gmekrgre - 17 september 2010 16:57

Hej har kommit tillbaka från stan nu.


Köpte följande saker:

  • XL kortlek, Lagerhaus
  • Present till syster, säger sen.
  • Armband, Lindex
  • ögonfransböjare, Lindex
  • Pincett, Kicks
  • Ögonbrynspenna, HM
  • Eyebrow fix, HM
  • Ögonskuggepensel, HM
  • Stickad kofta med lappar på armbågarna, MQ
  • Tröja, MQ

Totalt blev det: 378 kr. (utan tröjan och koftan)

Men mamma köpte Koftan och tröjan.


Har hur Ont som hell i mina fötter.

ska gå och ta ett bad nu, sen blir det stugan, så det blir inget mer inlägg idag eller imorrn tror jag.


Puss!

Av gmekrgre - 17 september 2010 11:28

  Åhh hittade den här bilden på min systers dator, pepsi min gamla kanin! Saknar henne :(


Hej sitter hemma hos mamma nu, tove har varit duktii :'D

Igår så tog jag mig tog jag bussen ut till flygplatsen -Själv

Flög till arlanda - Själv

Tog flygbussen in till stockholm - Själv

Och nu denna morgon:

Åkt tåg till norrköping - Själv


Nu ska jag, mamma och pelle gå ut och äta, sen blire att fara til köpcentret i hageby och shooppa :'D

sen ikv blir det stugan!

Puss så länge!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards