T

Alla inlägg den 20 september 2010

Av gmekrgre - 20 september 2010 23:57

nu är det mörkare tider, mörkare blogg.


Det får se ut så här tills jonnis har hjälp mig att fixa denna blogg.


headern vart inte så fin, gjorde den på typ 10 min så klaga inte.

tove borde gått och lagt sig för länge sen! ;)



Psuss!

Av gmekrgre - 20 september 2010 21:27

Heluuw, back in town!

Orkade inte skriva igår. Det var hur skönt som helst att vara i stugan, det känndes som man hade sommarlov igen.


Nina fyllde ju år så vi åt kräftor och åt tårta och jag har lekt maaassor med kira.

Hahah!


   Bild från när jag och kira gick lång promenad till månberget :P


Det har ialf gått jätte bra att resa, fasst det var lite stressigt.

Jag och mamma åkte från norrköping med X2000 ungefär halv 3, då var det försenat 15 min ,var framme i stockholm 4, då vi var tvungna att stanna på vägen för vi hunnit ikapp ett pendeltåg..


Så vi var tvungna att springa till arlanda express, sen springa på arlanda men eftersom det inte var så lång kö till att lämna bagaget hade vi ändå ganska mke tid på oss.

   det är nå stört, roterade bilden men blev ändå så här!

Det var jätte pinsamt på flyget, klumpiga ja, jag skulle sitta på 22D, när jag kommer fram till 20D siiter det en kille där, och jag trodde det var 22D och ja ni kan lista ut resten, sen när jag kommit på att jag satt på fel höll jag på att dö.

Och han var typ från italien så jag var tvungen säga förlåt och så på engelska osv ahhah!


Nu ska jag ta och måla naglarna sen ska jag sova, har sovmorgon imorrn, sköönt!


Puss!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards