T

Alla inlägg under april 2011

Av gmekrgre - 11 april 2011 20:30

Hejhej! har inte uppdaterat nå bra alls! flååååt


jag grillade i lördags med några av mina vänner. Det var väl kul. Men min jacka luktar inte gott.. Luktar grillrök.

Så jag måste tvätta den :/


en bild från i lörsdags :


 

sen igår så fotade jag jonna när hon red emil!

Gå in på hennes blogg för att kolla på bilder , HÄR 


Idag så har jag varit på skolan och efter det bara tagit det lungt. Var ute och fotade lite så det kan ni få senare nån gång :)


Imorrn blir det skola och sen måste jag ner till stan för att kolla synen.


Kram!





Av gmekrgre - 4 april 2011 22:50

 


Hejhej!


Idag så har jag ätit på Max med saknade Ebba Linder! Nyttiga Tove.. Har inte träffat henne på jättelänge, satt nog i 2 timmar och snackade där :P 


Men nu ska jag sova!


Tjosan!

Av gmekrgre - 2 april 2011 20:26

 


Äntligen helg!


Igår var det ju ridning, men hade teori. Vi gick igenom longering.

Sen så fick jag hämtning av pappa och sen gick jag typ o la mig direkt.


idag så vaknade jag vid 12. Käka lunch och sen drog kag och pappa ner på stan. Gick bara en liten stund med han sen så gick jag med amanda.

Var inte alls shopping sugen så köpte ingetting. Innan jag skulle börja gå fick jag pappas ica kort så jag skulle köpa mat :P

Haha handlade med Amanda så det vart ganska mke hah!


Just nu så jag ser jag Män som hatar kvinnor med pappa.

den är väl sådär..


kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards